Politica retur

Politica de Returnare

Conform prevederilor Ordonanței nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanță, vă oferim posibilitatea de a returna produsele în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului. În această perioadă, aveți dreptul de a solicita returnarea produselor și de a obține restituirea sumei achitate.

Pentru a beneficia de dreptul de retur, este necesar ca produsele să fie în aceeași stare în care au fost livrate și să fie însoțite de factura de achiziție.

Nu sunt acceptate la retur următoarele categorii de produse:

  • Produse desfăcute sau testate/utilizate.
  • Produse cu etichete deteriorate sau ambalaje deteriorate în orice fel.
  • Produse achiziționate de la alte magazine sau care lipsesc de documentele de achiziție.
  • Pentru a efectua un retur, vă rugăm să ne contactați telefonic, prin e-mail sau completând formularul de retur disponibil pe site-ul nostru. Contravaloarea produselor returnate va fi restituită în termen de 14 zile de la primirea informației de retur.

Vă recomandăm să păstrați dovada de expediere a coletului returnat până la finalizarea procesului de analiză a reclamației.

Politica noastră de returnare este aplicabilă exclusiv produselor achiziționate prin intermediul magazinului nostru online casafil.ro

Aveţi întotdeauna la dispoziţie 14 de zile calendaristice pentru a decide dacă articolul este potrivit pentru dumneavoastră. casafil.ro garantează faptul că va restitui contravaloarea oricăror articole cu condiţia ca acestea să fi fost păstrate în stare corespunzătoare înainte de returnare.

Vă rugăm să ne informaţi în cazul în care aţi efectuat un retur, telefonic, pe mail

  • Telefon: 0743847884
  • Email: contact.casafil@gmail.com

Contravaloarea mărfii returnate va fi restituita în 14 de zile de la momentul primirii acestei informaţii. În cazul in care nu primim acesta informaţie banii vă vor fi returnaţi în 14 de zile din momentul preluării produselor returnate.

ATENȚIE! Nu trimiteți colete cu plata ramburs sau plata la destinatar, acestea vor fi refuzate automat!

Produsele returnate trebuie să fie ambalate corespunzător pentru a evita deteriorarea lor în timpul transportului de retur. Dacă produsele ajung deteriorate sau incomplete, returul nu va fi acceptat, iar produsele vor fi trimise înapoi la expeditor.